فایل اکسل امکان سنجی اقتصادی (Economic Feasibility Study)

دسته بندي : فنی و مهندسی » عمران
توضیحات:
فایل اکسل امکان سنجی اقتصادی (Economic Feasibility Study).

این فایل اکسل تنها با وارد کردن داده های طرح، شاخص های اقتصادی از جمله IRR، NPV و دوره بازگشت سرمایه را مشخص می کند.

با توجه به اینکه همواره قبل از راه اندازی طرح های اقتصادی و شروع به کار فعالیت تولیدی اعم از کارگاه های تولیدی انواع صنایع و احداث کارگاه های کوچک و بزرگ نیازمند بررسی سود آوری طرح و تعیین دوره بازگشت سرمایه می باشیم و انجام این کار عمدتا برای کسانی که به ارزیابی اقتصادی به شیوه استاندارد آشنا نیستند، دشوار است. ام با وارد کردن اطلاعات اولیه طرح می توانند به راحتی محاسبات مربوط به ارزیابی اقتصادی را با سهولت، سرعت و دقت کافی انجام دهند. ضمنا این فایل می تواند برای دانشجویان رشته مهندسی صنایع و همچنین مهندسی عمران در بخش اقتصاد مهندسی مفید فایده باشد.

این فایل اکسل ضمن اینکه دارای فرمت ساده و زیبا می باشد، امکان اعمال تغییرات مد نظر کاربران را با توجه به نیاز و ویژگی های طرح، اعم از تعداد سال های طرح، میزان سرمایه گذاری و تورم و آیتم های بیشتر در درآمد ها و هزینه ها یا ایجاد فاکتور های اضافی و جزییات بیشتر مثل هزینه های ماشین آلات، هزینه های جاری آب یا تلفن و ... و همچنین نوع محصول یا محصولات را نیز دارد.
دسته بندی: فنی و مهندسی » عمران

تعداد مشاهده: 14259 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:.xlsx

فرمت فایل اصلی: xlsx

حجم فایل:21 کیلوبایت

 قیمت: 209,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل
  • راهنمای استفاده:
    به راحتی با وارد کردن اطلاعات اولیه در شیت فرضیات و سپس در شیت سرمایه گذاری طرح و سرمایه گذاری عملیاتی و درآمد های مد نظر، نتایج را در شیت چهارم(جریات نقدی) ببینید.


  • محتوای فایل دانلودی:
    این فایل در فرمت اکسل حاوی 5 شیت مجزا با عناوین فرضیات، سرمایه گذاری طرح، سرمایه گذاری عملیاتی، درآمد ها و جریانات نقدی می باشد.

  • گالری تصاویر :